فرض کنیم شما به فروش لباسهایی با متن و لوگو سفارشی چاپ شده میپردازید یا دانههای قهوه میفروشید اما مایل هستید تا بهعنوان خدمات بیشتر پیشنهاد دیگری مثلا بستهبندی تزیینی همه محصولات خریداری شده ی مشتری داشته باشد. این پیشنهاد با گزینه سفارشی سازی محصول قابل انجام است.
برای تعریف گزینه سفارشی سازی محصول، شما باید در محیط بکاند صفحه "Product Customisations" باز کرده و روی "New" کلیک کنید.
اتریبیوتهای موجود:
- نام - عنوان گزینه سفارش
- نوع - نوع سفارش مشخص میکند که سفارش کجا و برای چه محصولی ظاهر شود:
- همه محصولات - در فروشگاه شما این گزینه برای همه محصولات مشترک است اما تنها در صفحه محصول و در کنار دکمه "اضافه به سبد خرید" نمایش داده میشود. ترجیح بر این است که محصول مشابهی را به فروش برسانید.
- همه سبد خرید - این گزینه فقط در صفحه سبد خرید در دسترس خواهد بود و با آن به عنوان یک مورد خاص در سفارش رفتار می شود. این گزینه برای "کادو کردن محصول" مناسب است.
- محصول تکی - این گزینه باید توسط مدیر به طور جداگانه به هر محصول اختصاص داده شود تا بتواند در دسترس باشد. در فرم محصول موجود در تب "Product Customisations" این گزینه فعال میشود.
- قیمت - قیمت هر محصول واحد. میتواند رایگان باشد که در اینصورت 0 را وارد کنید.
- اصلاح کننده قیمت:
- چند برابر کردن - در این سفارشی سازی، قیمت محصول مطابق با تعداد محصولات مورد تأیید، چند برابر خواهد شد،
- آیتم واحد - در این سفارشی سازی، صرفنظر از تعداد محصولات، یک محصول در نظر گرفته میشود.
- کمترین/ بیشترین مقدار - کمترین و بیشترین مقدار محصولات که با سفارشی سازی قابل تعیین است. برای اعمال عدم محدودیت، 0 را وارد نمایید.
علاوه بر این شما می توانید فیلد های ورود کاربر را برای هر سفارشیسازی مشخص کنید. این فیلدها می توانند به صورت متن یا بارگذاری فایل باشند که در تصویر زیر نشان داده شده است: